Biolampa

Moji pacienti môžu v rámci rehabilitácie absolvovať procedúru s významnými terapeutickými účinkami.

Technológia biolampy je založená na vlastnostiach laseru – lineárneho polarizovaného svetla, ktoré umožňujú pôsobenie potrebnej energie na malú plochu. Polarizácia svetla má kľúčový vplyv na priebeh biostimulačných procesov a každá zo zložiek svetelného spektra má iný účinok.

Účinky svetelnej terapie na organizmus:
Biostimulačný účinok – pri styku so živým tkanivom pôsobí na zdravý vývoj bunkových štuktúr, podporuje a urýchľuje obnovu a regeneráciu poškodených buniek a tkanív. Cestou regenerácie buniek sa posilňuje imunitný systém.
Protizápalový účinok – posilnením reakcie vlastného imunitného systému sa zvyšuje delenie buniek, dochádza k urýchleniu látkovej výmeny a tým pôsobí protizápalovo.
Analgetický účinok – vynikajúci prostriedok na tíšenie bolesti.

Liečba svetelnou terapiou biolampou:

• zmenšuje opuchy, urýchľuje regeneračné procesy, zmierňuje svalové napätia
  • zmierňuje bolesti, odstraňuje stuhnutosť, bolesti a únavu, svalové spazmy a mechanické poškodenia svalov (u pacientov trpiacich osteoartritídov, atrózou, geriatrických pacientov)
  • pomáha pri regenerácií nervového systému u pacientov s neurologickým ochorením (Wobler syndróm, syndróm Cauda Equina, spondylóza)
  • zlepšuje mikrocirkuláciu v cievach v okolí rán, aktivuje tvorbu kolagénu, rany sa hoja rýchlejšie, jazvy sú pevnejšie a jemnejšie
  • vhodná pri ošetrovaní preležanín, hnisajúcich a nehojacich sa ranách (pacienti po operáciách, geriatrickí pacienti)
  • pomáha pri zápaloch šliach, svalov a kĺbov
  • vhodná na pooperačné hojenie, jazvy, popáleniny, preležaniny

Dĺžka aplikácie závisí predovšetkým od problému a stavu ošetrovanej oblasti – môže trvať 15-20 minút. Liečba by mala byť aplikovaná počas odpočinku zvieraťa po manuálnej terapii.

Aplikácia fototerapie bioplampou sa neodporúča pri ochoreniach: epilepsia, rakovina.

This error message is only visible to WordPress admins
Error: Connected account for the user rehabilitaciazvierat does not have permission to use this feed type.